Translate

неділю, 13 грудня 2015 р.

Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року» у 2015 році


 В листопаді 2015 року взяла участь у Всеукраїнському конкурсі «Класний керівник року» в номінації "Класний керівник року 5-7 класів". На  конкурс направлено досвід роботи на тему:

«Превентивне виховання як чинник формування сталої відповідальної поведінки здорової особистості до негативних впливів соціального оточення".

Сфера застосування.     Сьогодення вимагає, щоб виховний вплив держави, сільської громади, батьківської громадськості, школи були спрямовані на: профілактику негативних проявів поведінки дітей та учнівської молоді; на допомогу та  захист інтересів; вироблення імунітету до негативних впливів соціального середовища; формування особистості, адаптованої до життя в суспільстві.
Помітним стало в учнів падіння інтересу до навчання. Кількість дітей, які мають проблеми із здоров’ям зростає. Зараз  це  складне  соціальне  та  педагогічне  явище.  Його  подолання  вимагає  в першу чергу від  школи впровадження  ефективної  системи  превентивного  виховання учнівської молоді.
Актуальність. Проблема превентивного виховання завжди була і є пріоритетною в системі психолого-педагогічних, медичних, правових, соціальних досліджень у різних країнах світу. А тема формування здоров’язберігаючої компетентності дитини була і є надзвичайно-актуальною в різні часи.
Наукові концепції та теорії: Концепцією превентивного виховання дітей та молоді України, прийнятої 1998  року,  визначено,  що  превентивне  виховання— це  комплексний цілеспрямований  вплив  на  особистість  у  процесі  її  активної  динамічної взаємодії із соціальними інституціями, спрямований на фізичний, психічний, духовний,  соціальний  розвиток  особистості.
Основна ідея: Важливо пам’ятати, що здоров`я створюється і втрачається людьми у ситуаціях їхнього повсякденного життя: там, де вони навчаються, працюють, це те, що ми робимо, результат наших думок і почуттів. Здоров`я створюється в процесі піклування про себе та про інших, умінням приймати рішення й здобувати контроль над обставинами власного життя і забезпечувати таке становище, щоб суспільство, в якому людина живе, створювало умови для доброго здоров`я всіх його членів. Глибокі знання й звички вчать учнів цінувати своє життя і життя людей, що її  оточують.   

Немає коментарів:

Дописати коментар